En riktigt höjdarfest!

 
 
Först ett mega tack till arrangörerna  och så ett mega tack för alla super god rätter och drycker vi fått smaka.
Och så ännu ett tack för att jag fick låna en cykel längs med vägen (min fick nämligen punktering i ett tidigt skede av kvällen)
 
Gårdagen var helt enormt kul  ... kul att träffa både gamla och nya vänner.
 
Hade det riktigt, riktigt gott på gårdagens cykelmiddag  ... matstafett, stafettmiddag, safari dinner ... ja kalla detta koncept vad du vill men detta är absolut ett av det fiffigare sociala grej man kommit på.
 
Och jo har idag lite träningsvärk i mina ben och lite tung i huvudet av den "spända cykelhjälmen"
 

Inga kommentarer:

En lite bortglömd sötsak

Jag hade ingen tid att blogg om min födelsedags"tårta" innan resan ... så tänkte göra det nu istället.  Det bjöds på en en...