Man kan hitta...

 
 
Då jag lånar min dotter Fannys dator ... som nu i skrivande stund...  kan jag hitta skatter ... bild skatter. Denna finabild har hon tagit på vägen hem från skolan i slutet av förra veckan. Och obs ... bilden är helt oredigerad ... nå ja förutom texten ;)
 
Och nu ... i skrivande stund ... sitter jag och lyssnar på musik... gamla musikskatter. Är som en gammal tant och lyssnar på programmet Min musik på Radio Vega. Idag är det nog lite min favorit lista dom spelar ...  för idag spelas det musik från olika musikaler. Ja det kanske du inte visste om mej ... jag stor diggar så gott som allt i musikväg då det gäller kända musikaler.
 
Over the Rainbow ...
Miss Saigon, Sound of music och Spelman på taket
.... är dagens musik till kvällsmålet.

Inga kommentarer:

Ju fler kockar ...

Ju fler kockar ... desto sämre soppa! Ett ordspråk som efter igår faktiskt får gå och slänga sig i väggen om man frågar mej :)  Fic...