Mitt kök levererar

 
 
Lördagkväll.
Först mega stora räksmörgåsar och gott vin.
 
Inget på tv för mej ... fotboll för han ...så jag avslutade kvällen med  en konsert från The Royal Albert Hall.
 
Om ni gillar ganska lugn musik så rekommenderar jag Adels låtar.
 
 
 
 
Och helt härligt att kunna sitta hemma  i sitt eget kök, dricka vin och bara njuta av Adele Live At The Royal Albert Hall.
 
Och L8 ... håller helt med dej!
 
En Adele LIVE konsert finns nu på min to-do-lista-före-jag-dör.
 
 
 
 
Lördagen var skön ....njöt  ... mår bra av att sticka  ... det är avslappnande ... det tror jag alla känner som stickar.
 
Nu kör vi en skön söndag ... höst promenad, vedtalko ....
 
Och dagen måste jag avsluta med att packa väskan för det blir att säga HEJ till nya veckan i Vasa.
 
KRAM
 

1 kommentar:

L8 sa...

Det här behovet måste vi ju absolut åtgärda, eller hur Bella :)? Vi får hålla tummarna att hon kommer till H:fors. Sthlm går ju också. Vore inte alls så dumt. Inte alls.

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...