Snoris och jag

 
 
Idag vabbar jag ... som dom säger i Sverige.
Lilla sessan V snorar, hostar och är så där allmänt vissen. Medan snoris pysslar med sitt ... passar jag på att pyssla med mitt.
 
 
 
 
Dagens snabba "jul" pyssel ... kronljus förvaring som samtidigt får fungera som prydnad.
Har laddat upp med en massa kronljus för jag tycker att de är nog de finaste och mest stämningsgivande ljus så här till vardags.
 
 
Bara alla andra kommit hem så ska jag ta en skogpromenad och samtidigt passa på att plocka lingonris ... för jo lingonris i en vas är ett måste i Villa Alén under decembermånad.
 
 
Men innan jag far ut i detta  s k i t  väder blir det kaffe ... och till det något sött till mej och snoris.
 
 

Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...