11.12.13 14.15

 
 
 
Vad gjorde du idag ....  11.12.13 kl 14.15 ?
 
 
 
 
 
Jag och mina härliga arbetskamrater pustade ut.
Högskoledagen 2013 var då slut och vi kunde släcka våra lampor.
 
Jo alla vi som stod i samma "mässmonter" hade piffat upp oss med en varsin ljusslinga ... som gjorde att vi idag fått höra hur lysande vi är.
 
Tror nästan att jag alla dagar hädanefter skall gå omkring med slingan runt halsen ;)
 
 
 
 
 
En lyckad högskoledag som innehåll en massa gratis godis ...
 
 
 
 
... och även en hel del popcorn.
 
 
Denna maskin skulle jag bra kunna tänka mej att ha hemma stående i köket.
 
Men det är även mycket annat jag även skulle önska mej .. vilket får mej att tänka på att jag ännu inte skrivit min önskelista här på bloggen. Måste absolut fixas.
 
 
Har du gjort en önskelista
och om jo vad är det du i år mest av allt önskar av julgubben?
 
 

Inga kommentarer:

Kom in i rätt höststämning

I höstens tider finns inget godare än en värmande soppa. Smakrika och färgglada  soppor är både vackra att se på och goda att äta. ...