Extra arbetsyta

 
 
 
 
 
Under tiden jag springer på arbetsresa, julfest och kryssning är min kära man hemma och fixar klart min efterlängtade köksö ... just en snygg arbetsfördelning.
 
 
Men nu är den så gott som klar ... ja det ända som saknas är någon tuff tidningsställ till ena kortsidan. Det lär nog ta en lillan tid innan jag hittar den för jag vet inte riktigt själv  heller vad jag söker.
 
 
Köksön är inte byggd riktigt från grunder utan mycket om ändrad från ett gammalt arbetsbord som vi fynda när Ekenäs tryckeri satte fast sina dörrar.
 
 
Är riktigt nöjd med denna mobila köksö. Förutom att den ger en massa extra arbetsyta så har den blivit en skön social plats att hänga vid.
 
 
 
 
 
De "nya" kökspallarna  till köksön är riktiga FB loppis fynd.
Tycker massa om dom ... tycker om hela köksö helheten ... inte så där vitt och stelt ... utan passar mega fint in i vår hillitty kaaos koncept.
 
 
Ikväll är det bara lilla V och jag så då brukar det bli kvällsmål vid köksön ... mysigt så.
 
 
Önskar er en skön fortsatt måndag och en bra ny arbetsvecka.
 
 
KRAMAR
 
 

Inga kommentarer:

Ju fler kockar ...

Ju fler kockar ... desto sämre soppa! Ett ordspråk som efter igår faktiskt får gå och slänga sig i väggen om man frågar mej :)  Fic...