Bok och goda vänner

 
 
Har haft helt super kallt om min lilla näsa hela dagen.
Nu eldas det för fullt i brasan ... och hoppas att min näsa ska bli lite varmare.
Och medan jag väntar på det så passar jag på att läsa i min bok.
 
Det är inga mord i den här utan detta är en riktig feel-goodläsning ...
 

 
 
”När Sonja Gustavsson, 54 år gammal, dör knall och fall utanför Åhléns i Farsta Centrum lämnar hon sina tre bästa vänner i djupaste sorg. Susanne, Maggan och Rebecka har alla svårt att förstå att deras älskade Sonja har dött, men det visar sig snart att detta bara är början på något som kommer att förändra deras liv i grunden.”…
 
 
Inser när jag läser denna bok hur viktigt det är med goda riktiga vänner, vänner som känner en liksom helt igenom .... och jag är helt sjukt lyckligt lottad som har sådan vänner.
 
 
MAN KOPPLAR AV MED EN GOD BOK ...
MEN MAN KOPPLAR RIKTIGT PÅ RIKTIGT AV NÄR MAN FÅR VARA MED SINA GODA VÄNNER.
 
 
ps. varma kramar till ettan, tvåan och trean ♥
 
 

Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...