En lördag

 
 
 
Äntligen snö ... och nog har vi fått vänta. Nu är den stora frågan .... hur många .... timmar ... dagar ... veckor... får vi glädjas av ha lite vitt och ljust på marken?

 

 

 

 
 
Trots den nya fina vita snön har jag tillbringar förmiddagen inne. Idag har det blivit lite jobb trots att det är lördag ;)
 
Jag har jobbat i köket och när det jobbet var klart var det bara att sätta sej ner vid datorn för att kolla alla bild

 

 


 

 

 

Och medan jag kollar bilderna ... raderar, svänger, vänder och kollar vitbalans så har jag skön musik i mina öron.

 

Nu är jobbet gjort så nu ska det bli en skogpromenad ... för att senare sluta där jag började dagen ... jo i köket ... för ikväll ska det bli PIZZA till kvällsmål.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har testat flera av dina recept och lyckats iaf nästan lika bra som du...
Har nu något bra recept på cupcakes?

Bella sa...

Hej. Kul att höra att du lyckats ... verkligheten är nog den att inte lyckas jag heller alltid 100%. Du undra över cupcake recept ... kolla under muffinsar ... kanske du hittar något där. H. Bella

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...