Glitter, strass och dagdrömmar

 
 
Jag,  Bella 40+,  är helt löjligt förtjust i nästan allt som bara har lite glitter och blänk. 
 
Och det bästa är att även min gudmor verkar veta vad mitt hjärta klappar lite extra för ...  i och med att jag fick detta fina vita armband med ett B på som en liten julgåva.
 
 
 
 
 
Idag när jag satte och lite dagdrömde på jobbet  ...
 
jo ibland blir det bara så när man jobbar med stora trista excel tabeller.... hoppas nu inte min arbetsgivare läser detta inlägg ;)
 
... jag drömde mej bort till varma heta solstränder i Grekland och kunde i min dagdröm se hur s k i t snyggt detta vita armband kommer att vara mot en solkysst hud.
 
 
NU ÖNSKAR JAG MEJ EN MASSA SNÖ ELLER EN SOLSEMESTER...
är liksom helt fed up på detta väder vi nu levt med i månader!
 
... inte ens glitter på min arm hjälper sådana här dagar :(
... nog för att det var det som gjorde att jag för någon minut drömde mej bort till soligare och sydligare breddgrader.
 
Om du skulle boka en resa till "solen" vart skulle du då åka och vilken tid på året skulle du välja? 
 
 

Inga kommentarer:

Midsommaren

Midsommaren kom och gick .... och vi har haft en riktigt bra sådan. Den mera stillsamma versionen innehåll även den de viktiga elemen...