Helt slut

 
 
 
 
Är helt i sjukt stort behov av ett par nya vinter stövlar. Ett par sköna varma saker att ha på mina tassar när jag är på hund promenaderna. Ett par stövlar som bara är att dra på när jag ska ut efter ved, ut med roskis eller när jag fungera som taxi chaufför åt barnen. Ett par stövlar som passar både till jeans och mjukisar. Och så skulle dom heller inte behöva kosta skjortan ... (kan man skriva så om stövlar?).
 
 
Dom stövlarna jag nu traskar omkring med är nog inne på sista versen. 
 
 
 
 
 
Det är inte bara mina stövlar som är inne på sista versen. Jag borde även skaffa en ny kakform.
 
Har hittat några riktigt fina här ...
 

 
 
och nu är jag lite sugen på att klicka hem den HÄR eller den HÄR.
 
 
Har du klickat hem något från Leilas?
 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Köp Nokias Kuoma stövlar! Inte såå sexiga men ack vad bekväma för just hundpromenader och till fritids överlag. Kostar inte särskilt mycket, typ 50-lappen eller så.

Ha det gott i kölden /Annika

Anonym sa...

Sorel. Varma och sköna, kanske inte riktigt dom vackraste... Nu också på rea i dom flesta sportaffärer.

Bella sa...

Tack ... Sorel är inget dumt alternative.

Bella sa...

Tack Annika ... hade faktiskt ett par svarta sådana ... typ 10 år gamla som jag ifjol fick kasta på grund av att dom var helt slut :)

Ju fler kockar ...

Ju fler kockar ... desto sämre soppa! Ett ordspråk som efter igår faktiskt får gå och slänga sig i väggen om man frågar mej :)  Fic...