Inte hemma



Idag är det Ekenäs - Vasa med tåg som gäller. Lite jobb på tåget varvat med något avsnitt av min nya favorit serie gör att resan inte känns så där jätte lång och trist.

Lite kul med jobbresor (förlåt till familjen där hemma som idag äter makaronilåda) ... har nämligen fixat så jag har ett rum med bubbelbad.

Skulle jag få som jag vill så skulle jag riktigt bra kunna byta ut bastun mot ett badkar. Men sen börjar man ju nog fundera att skulle det då vara lika skönt ... när man skulle ha det så där super lätt tillgängligt? Nå sak samma ikväll ska jag njuta.

En annan plussida är hotellfrukost ... bara stor gillar dem

Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...