Mysigt sköna

 
 
 
Får jag presentera mina nya vinterstövlar ... ja man skulle även kunna presentera dem som mina nya tofflor ... för så sköna är dom.
 
Betalar inte det priset som man begär för ett par äkta Ugs ... men dessa från Esprit som kostar typ halva priset av Ugs tyckte jag var ett bra köp.  
 
 
 
 
Riktigt sköna är dom med sitt mysiga skinn.
 
Nu ska vi till stan på lite handel. Vi behöver ett och annat. Lagret gällande duschtvålar, schampon osv är helt slut. Och så nya rakhyvlar till benen ... man kan liksom säga att mina ben nu är så där mysigt sköna ;)
 
Och självklart blir det en kaffe med bästa brudarna.
 
 
Ha det gott vänner så ses vi kanske senare

Inga kommentarer:

Kom in i rätt höststämning

I höstens tider finns inget godare än en värmande soppa. Smakrika och färgglada  soppor är både vackra att se på och goda att äta. ...