Nyårslöfte

 
 
 
Vi har ett skåp som är fyllt med en massa pussel, spelkort och brädspel ... och under alla dessa lediga dagar som jag varit på jobb så har (åtminstone) Robban och Vera spelat en massa olika spel.  Mitt jobb ...  när jag kommit hem .... har mera varit att ställa in alla spelen i det stora skåpet på sina rätta platser igen.
 
Idag när jag skulle ställa undan några spel så såg jag ett gammal pussel ...  och jag hade ju inga större planer för kvällen så jag tog fram pusslet. Och vips ... vet ni vad ... pusslet fungera som värsta dragplåstret till de övriga familjemedlemmarna och plötsligt satt vi alla runt ett och samma pussel.
 
Man gör det allt för sällan ... spelar något vanligt hederligt spel med sina barn och med vänner.

 
SÅ MITT NYÅRSLÖFTE FÖR 2014 ÄR ATT SPELA MERA SPEL MED MINA BARN OCH ORDNA LITE SPELKVÄLLAR MED MINA VÄNNER!

 
Vad säger ni om det? ... och har du givit något nyårslöfte?

 
 

Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...