Vardagslyx

 
 
Skulle vilja hinna göra så mycket mera än vad jag gör.
Tiden ... kvällarna ... hinner inte till... trots att jag  ... som kvinna .. behärskar multitasking riktigt bra.
 

 
 
Fixar med hundmaten, fyller isformar, diskar, lagar mat, river morötter samtidigt som jag manglar. Nu har jag  bara en jätte stor lust att lämna allt annat och bara fundera på en ny header.
 
Tack till er som tyckt till ♥
 
Tvån leder helt och hållet ... och inte den där helmånen (som en av mina barn kallade skålen med ägg). Men jag är inte helt nöjd själv med tvåan. Skulle villa ha något annat ... något mera vitt kanske. Vet kanske klart vad jag vill men att få det fotograferat och sedan fixat så det ser klokt ut är den stora utmaningen.
 

 
 
Men det är klart att man kanske skulle ha mera tid ... att fundera på en ny header ...  om man inte manglade allt.
 
 
 
 
Jo jag manglade allt ... lakan, påslakan, örngott och kökshandukar. Kan bara inte sluta med detta arbetsmoment. Jag anser nämligen att det är vardagslyx att få krypa  ner i en säng med rena och manglade lakan. 
 
Annat vardagslyx är att få gå på bio med sin man ... jepp ikväll är det vår tur att se hundraåringen.   
 
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej.
Angåen dina förslag till ny header, så passar inget av förslagen i min smak! Det liksom är ej Du. De ser helt enkelt så "billiga" ut. Nu menar jag ej att du skall fixa till en header med en massa krusidull hit och dit, nej nej. Hoppas du förstår vad jag menar!

Hoppas 100 åringen var bra!
- Maria

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...