Tror bestämt att blombudet i vår stad har blivit mördad ... för inga blomsterbud hem eller till jobbet. Borde man kanske ännu innan man hoppar i pyjamasen ta en runda med bilen och se att hen inte har cyklat i något dike?
... ligger där super skadad med alla mina blomster ;)
 
 
Nej skämt och sido ...
hade nog inte väntat mej några blomster till jobbet ...  och inte hem heller i och med att jag visste att han .. mitt ♥ ...  hade fullt upp med annat idag efter jobbet.
 
 
Men kan ni hålla en hemlighet ... jag fick en vändags kyss på jobbet ... TACK N ;)
 
 
Ikväll har jag fixat lingonsylt till morgondagens dessert ... för imorgon får vi middagsgäster ... så då blir det att fira vändagen med goda vänner.
 
 
Glad alla hjärtans dag till alla mina läsare!
 

Inga kommentarer:

Kom in i rätt höststämning

I höstens tider finns inget godare än en värmande soppa. Smakrika och färgglada  soppor är både vackra att se på och goda att äta. ...