Ett stort tack




Tulpaner är en av mina favoritblommor ... men någon favoritfärg har jag inte utan tycker att  alla är lika vackra. I veckan fick en knippe orange tulpaner följa med hem till Villa Alén.  En uppiggande färg som passar fint i den gråa Pentik vasen.


En vas jag redan haft många år ... men som nu fått komma fram i och med att den till färgen och formen passar helt super fint in i vårt ny renoverade kök.






I vardagsrummet finns en lite mera lyxig variant av tulpaner ... dubbla tulpaner.

Ett stor tack går till våra fredagsgäster :)

Dubbla tulpaner är helt otroligt vackra ... ja till och med när dom håller på att vissna bort är det något extra fint över dom.


Ett stor tack för alla vänliga ord gällande mitt nya "liv" som matskribent och ett stort tack till de rara orden gällande vår Pettson.


Inga kommentarer:

Finner inga ord ...

... och vet inte ens hur jag här på bloggen skulle kunna uttrycka mej gällande den tragiska händelsen som hänt i Ekenäs. Den berörd...