En gåva och ett fynd



Var det en sådan här du behövde? ... sa min mamma  ... och in kommer hon med en klädställning från Ikea. Som ni kan så var det inte precis denna modell jag tänkt mej ... men vad F A N .. denna fungerar ju nästan bättre och inte lika stel som den jag hade tänkt mej ... kolla inlägget HÄR




Kanske, kanske inte dammsamlare ... men för en tid fram så tycker jag att det är riktigt snyggt att ha lite plagg framme. 




Spegeln är fyndet. Hitta den för enbart 40 € via Huuto och den fanns så nära som i Fiskars. Och enligt Robban så sparade vi många hundra euron i och med att det inte blev en Ikea resa :)

Och via spegeln kan ni se en liten del av min skarf samling. 




Och här hänger ett annat fynd. En stilren och elegant italiensk klänning i märket Marella. Klänningen hittades på Stockmans ... på vår senast Helsingfors utfärd. 

Tror att den kommer att fungera fint till kommande studentfest och skolavslutning. Har dock ett problem ... saknar matchande festskor ;)


Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...