Sök på kök




Har tidigarevisat bilder från det nya köket ... men tror inte att jag visat det så här ... liksom från denna vinkel. Och en annan orsak till detta inlägg gällande vårt kök är att det varit en och annan ny läsare som trillat in just på sökord som "nytt kök", "köksrenovering"  osv.

Ännu finns det inget jag skulle villa ändra på ... är med andra ord riktigt jätte nöjd med slutresultatet.




Försökte hitta någon gammal bild från köket. För att visa er den stora förändringen som gjordes för en väldigt liten slant. Men tyvärr hittade jag inga. 

Och dessa bilder som jag bjuder på idag är som ni kan se helt ostylade.... alla prylar som ligger framme ... ligger alltid framme.




Kommer ni ihåg att jag  efterlyste en snygg, tuff och kiva ny ställning till dagstidningarna. 
Nu har vi en som är som gjord för vårt kök. 

Tusen tack till min bästa barndomsvän M ♥
... det var nämligen hon som hade den med som gåva när dom senast var på besök. 




Nu ska jag logga ut och söka mej just till mitt favorit rum ... köket ... nu ska det bli pannkaka till kvällsmål. 

PS... Om det är något ni undrar över svarar jag gärna på frågor!

Kram och trevlig onsdag!


Inga kommentarer:

Ju fler kockar ...

Ju fler kockar ... desto sämre soppa! Ett ordspråk som efter igår faktiskt får gå och slänga sig i väggen om man frågar mej :)  Fic...