ToDo fixat



En helg helt utan planer. Ganska skönt på något vis.
Solen lyser ... man känner våren i luften ... och tänk att vi hade vårt första ute fika idag den 8 mars. 

Inga planer skrev jag ... nå det är nog inte riktigt sant. Dagens mat kräver nog lite planering för idag blir det ingen snabbis ... idag skall jag för första gången i mitt liv testa på Osso buco.  

För cirka  ett år sedan ... läs mera HÄR ... åt jag denna läckerhet första gången och idag kan jag pricka av det från min ToDo lista. 

Dagens spänningsmoment är om min blir lika god... ja blir min ens hälften så god så kan jag tycka att jag klarat uppdraget.

Och dom fina köttbitarna kommer från Mörby gård

Ha det gott och hälsningar från ett soligt Ekenäs. 




Inga kommentarer:

Finner inga ord ...

... och vet inte ens hur jag här på bloggen skulle kunna uttrycka mej gällande den tragiska händelsen som hänt i Ekenäs. Den berörd...