Utanför bekvämlighets zonen

 

 
Hej Bella! Din blogg kollas ju varje dag och jag gillar den verkligen. Där finns litet av varje. Tack för den inspis du sprider! Idag när jag såg dina selfien tänkte jag dock att jag ska komma med ett önskemål gärna något inlägg nu och då om kläder/mode/dagens outfit/wanties??
 
(det är sådana här meddelanden som gör att man ibland vissa dagar är lite extra glad)
 
 
Så nu på "publikens" begäran en dagens.
 
 
Jeans ... i alla former ... är ju en av våren grej att ha på sej. Själv är jag himla sugen på den perfekta jeansklänningen ... till ett bra pris. Men var hitta den? Den ska sluta lite ovanför knäna, den ska ha lite ärm och så en V-ringning.
(vet du något märke som har denna klänning så tipsa mej gärna)
 
Men i  och med att jag ännu inte är ägare till en sådan så blev det att plocka fram den gamla jeanskjolen idag.
 
 
 
 
 
 
På tågresan hem från Mikkeli igår så dödades lite tid med att kolla olika butikers hemsida ... butiker som finns i vår "by".
 
Dessa från Seppälä skall både testas och visiteras närmare någon dag. Kan bra se mej använda klänning till både strand, jobb och en skön sommardags torgbesök. Och samma gäller väskan ... stranden, jobbet och torget skulle även fint fungera för den.
 
 
 
Men nu är det FREDAG och tid att dra på sej de sköna "tv-byxorna"
 
 
 
KRAM
 
 
 

1 kommentar:

Louise sa...

GILLAR :) publiken applåderar!!

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...