Vår i luften




Och så har vi igen en av de finaste årstiderna ... bara älskar våren. 
Nu händer det verkligen en massa ute i det gröna  ... och det märker jag lite väl bra av. Har inte gjort så mycket annat idag än nyst. Nyser typ 1000 gånger i timmen :( på grund av allt pollen och så blir jag bara så himla trött av allt nysande så idag blev det nästan en två timmars lång middagsvila. 





Lite vår har vi även inne i köket. Tog ju in några äppelkvistar och nu är dom helt superfina med små vita blommor.

Annat på gångs ... jo ikväll skall det testas lite nytt i matväg :)
och imorgon (om jag är i bättre skick) skall vi till Åbo för att besöka Piha ja Puutarha mässan.  Länge sedan jag var på en mässa så det ska bli riktigt kul att få åka dit 
... och komma hem med en massa broschyrer och nya idéer.

Ha det gott! 


Inga kommentarer:

Finner inga ord ...

... och vet inte ens hur jag här på bloggen skulle kunna uttrycka mej gällande den tragiska händelsen som hänt i Ekenäs. Den berörd...