En test och ett tips




Det är vår och det känns som om ALLA andra utom jag har värsta idrotts iver på gångs.
Ibland skulle jag villa ha en skylt vid vår gata att det inte är tillåtet att springa förbi ... men rask gång är ok (undrar hur ett sådant trafikmärke skulle se ut?).

Lite smittad har jag kanske blivit ... dock inte så smittad att jag skulle börja springa (hahaha).

Nej men så mycket att jag laddat ner ett gratis program i min telefon ... och så mycket att jag tryckte på "start new  workout " idag när jag tog min skogspromenad.

Hade valt Walking men inser att jag kanske borde ha valt Hiking i och med att jag enbart  promenerade omkring i skogen.

Men till er som inte är så super sportiga ... ja och till er som kanske vill belöna er själva med något gott efter ett tränings pass så här kommer dagens tips.





Av en påse färdig kakmix får du c. 5 stora, mäktiga och goda choklad våfflor. 





Serverat med lite sylt och grädde ... så har du fått i dej mera kcal än vad du kanske gjorde av med... men mumsigt värre ;)


Ta mej nu inte fel ... tycker att det är helt super med alla som bara har sådan självdisciplin att dom begär sej ut på en lång länk.


Hälsningar från en som är lite avis på sådana personer!


Inga kommentarer:

Midsommaren

Midsommaren kom och gick .... och vi har haft en riktigt bra sådan. Den mera stillsamma versionen innehåll även den de viktiga elemen...