Exklusiva



Visst är dom fina i all sin enkelhet.

Bruna ägg alltså ♥

Självklart skall det vara bruna ägg till påsken.




Idag har jag börja med påsk städningen ... inga avancerade saker utan lite plocka undan grejer, kasta ut mattorna, torka damm, skura toaletterna och golven sparar jag till imorgon.

Sen har jag också lite, lite börja med påskpynt.




De fina bruna äggen från torget får nu i all sin enkelhet fungera som påskpynt i köket.
Jag redan se hur fina dom kommer att vara då vi någon av de lediga dagarna dukar ut till en mega frukost ... men fina kokta bruna ägg. 


Påsken hör också till en favorit helg (jag gillar ju liksom alla på sitt sätt. Påsken är ju mycket god mat, träffa vänner och bekanta, sköna soliga dagar (ska vi hoppas) ... ja kan det bli bättre :)


Inga kommentarer:

Pastasallad

Pastasalladen är ett bra inslag på buffébordet då du bjudit hem många gäster på grillfest. Den här pastasalladen passar till både få...