Knappast ensamma




Hälsningar från ett soligt Åbo. Jo, hade min jobb dag där idag. En riktigt kiva dag som innehåll några möten med trevliga arbetskamrater, en god lunch och så avslutade jag dagen med en kort föreläsning för nästan hundra ivriga ungdomar. 
Jag bara stor gillar mitt jobb. 

Annat som stor gillas är pasta. Pasta är gott, oftast lättlagat och enkelt att variera. Och i och med att det idag var en Åbo dag i min kalender så var pasta ett helt ypperligt middagsalternativ.

Här hittar ni pasta recept jag bloggat om. 

Men nu till dagens fråga... 

HAR DU NÅGOT SUPER BRA PASTA RECEPT SOM DU VILL DELA MED DEJ?
... bara att skriva en kommentar eller sänd mej en epost 


Vi måste hålla ihop ... vi är många här ute i världen som alla har samma problem ;)
VAD LAGA TILL MIDDAG SOM ALLA I FAMILJEN GILLAR!


Inga kommentarer:

En lite bortglömd sötsak

Jag hade ingen tid att blogg om min födelsedags"tårta" innan resan ... så tänkte göra det nu istället.  Det bjöds på en en...