Monokrom



Min 1 maj klädsel ... den består inta av blommor och blad och den saknar helt vårens granna färger. Min första maj klädsel är  ...


BLACK 


En svart pennkjol, en svart tunn tunn tröja och mina svarta "tofflor". Det är bara det mjuka tyget närmast huden som har lite färg. Jo ... jag är så pass antik att jag tycker om att ha en underklänning längs under då det är fest. Och kom nu inte med några dumma kommentarer om du aldrig testat. En underklänning är ju både super skön och super praktisk. Jag rekommenderar verkligen.


Ps. mitt senaste inlägg måste lite fyllas på/kommenteras. Jag var inte i Åbo nej ... jag satt hemma i köket ... tog mej ett litet glas och njöt av den fina sången via Yle FEM.


Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...