Påskpyntat och fint



Vi är mitt i påskveckan med bara en arbetsdag kvar så har vi lååååång ledigt ... love it!




Idag har jag hunnit med en massa efter jobbet. Förutom det sista av städningar har jag fixat maltlimpan och  rört ihop paschan. Och det var när jag kläckte alla äggen till paschan som jag kom att tänka på dagens DIY.




Kolla äggskalen... dagens DIY. 
Efter en snabb tvätt får dom denna påsk fungera som lite pynt runt värmeljusen. Så himla enkelt ... eller hur?




Köksbordet påskfixat ... nu är det bara resten av huset kvar ;)
Blir nog inte så mycket ... men lite små kycklingar och någon häxa måste ju få komma fram från vinden. 




KRAM, Bella 

Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...