En arbetsdag



Ibland har jag den fördelen att via jobbet verkligen få vara i mitt element  ... en mässa. Jo jag stor gillar :)
Vet inte vad det är  ... men det är en sak jag tycker att jag är riktigt bra på när jag sen kommit igång. 




Vi hade en riktigt fin monter och man kunde känna sej riktig nöjd med att jobba på Yrkeshögskolan Novia. Men vem tycker nu inte om sitt jobb när man har härliga arbetskamrater.

Ett måste i en mäss monter är något som gör att mässbesökarna liksom stannar upp. I år hade vi en GISSA YRKET tävling. 




En tävling som fick både specilamedarbetare Andersson och vår försvarminister Haglund att stanna upp och bevisa sina kunskaper. Kan meddela den finska befolkningen att båda klarade uppgiften galant!




Men den här killen ... genom trevlig och social ... fick nog mitt hjärta att smälta. 
En blivande Novia studerande kanske?
Han skulle visst bli ingenjör och börja jobba med maskiner. 

Imorgon blir det mässan några timmar och på kvällen är det igen kalasdax.

Ha det gott och trevlig helg!




Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...