En sommarkille fyller år



En sommarbukett  ... igen levererad från den egna trädgården ... pryder kaffebordet. 
Jo vi skall snacka K A L A S  idag igen.




Det blev ett litet kalas ...  och då passar jag på att duka med kaffekoppar jag inte har så många av. 

Och dessa kaffekoppar ... men sommarens alla blåa blommor...  lämpar ju sej helt perfekt för att fira en sommarkilles födelsedag. 




Ett självklart inslag på Robbans kalas är hans far.  
Och här har ni ... på en och samma bild ... två snälla och genom lojala killar. 
Sådan far sådan son.




Ett annat självklart inslag på Robbans kalas är G O D I S.
Han bara älskar alla dessa E:n




Och han är min ♥ :)
Idag snygg i en piké som jag fyndade hos Dino Dino här i Ekenäs 

Nu over and out för idag. Nu ska jag gå och tvätta upp mej inför morgondagens "KALAS", i morgon skall vi fira min systerdotter som blir student.

Så imorgon blir det fest hela dagen lång ..  vilket troligen betyder en pausdag här på bloggen. Så nästa uppdatering har igen med P A R T Y att göra ... denna gång Linas student. 

Ha det gott alla där ute ... 
och varma lyckönskningar till alla som idag fått sin examen och till alla studenter som vi imorgon skall fira. 


Inga kommentarer:

Midsommaren

Midsommaren kom och gick .... och vi har haft en riktigt bra sådan. Den mera stillsamma versionen innehåll även den de viktiga elemen...