Ink.



Det har varit en hel del fixas inför kommande 17 års kalas och därför har jag inte hittat blogg tid. Igår baka jag alla tårtbotten och idag fick dottern en av sina presenter... 




En önskan som hon redan haft en tid ... att hon och jag skulle ha en likadan tatuering. 
Vi har alltid bara svarat henne ... att sen, sen när hon är 18 år och själv får bestämma.

Men idag ... helt oväntat ... hade jag bokat tid för henne och mej. Tatueringen är special ritad till oss ... Tack Timo :) 

Jag var först i tur ... klarade mej fint  ... tyckte inte att det kändes illa alls. 




 Sen var det tösens tur att ligga på britsen och min tur att hålla i kameran.  




Hon klara av det riktigt fint ... trots att hon tyckte att det gjorde lite, lite ont. 




Nyfiken? Skrolla du ner med fart kanske? 
Sorry ... helt i onödan ... hurdan tatuering det blev ... det får du vänta på för att få se ;)
Det blir sen ... snart :)

Men vi är två riktigt nöjda töser över vår dags utfärd till Svartå. 


1 kommentar:

Anonym sa...

Gissar på en prinsesskrona, som står för kronprinsesan.

Sommarlovs göra

När det är sommarlov och det regnar ute ... då bakas det och jag hade de bästa assistenterna.  Vi baka chokladmuffins ... och själ...