Jag idag




Är ännu små trött efter helgen  ;)
.... och försöker pigga upp mej med en bit av gårdagens kladdkaka ...




... och lite jordgubbar.




Sitter i solen och njuter ... medan tvättmaskinen rullar på. Passivt jobb liksom. Brukar annars försöka tömma tvättkorgarna under helgen men denna helg blev det inte så. Hade annat mera kul på agendan och igår hade jag liksom inte så mycket extra energi eller lust. 




Bokens pärm får mej att minnas då jag hade rött hår ... det var en tid sedan. Måste kolla i bloggen (min öppna dagbok) och kom fram till att det var våren/sommar 2011. Och jo ingen större hitt ;)

 


Idag ser det ut så här. Helt super ruffsigt och mega långt (mot vad jag annars brukar ha). Det blir så här ruffsigt när jag är riktigt trött och lat, och går och lägger mej med vått hår.




Jag idag ... ruffsigt hår och skrynklig blus ... lite annat än min paljett outfit. 

Nu piper tvättmaskinen ... have to run!

CU 







Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...