Mjau



Och så var det fest ikväll igen. Jo maj månad är bokad med en massa fester och kalas i år. Dagens fest outfit blir min Esprit dräkt ... som jag skaffade till min 40 års fest som ju var för något år sedan.




Idag piffar jag upp dräkten med ett linne som pryds av en leopard  och som är från Gina Tricot. Inte mycket färg igen ... är en ganska grå och trist typ när det gäller kläder. 




Även blommorna idag är inte de mest färggranna. Dessa vackra vita krysantemer   ... för bara 2.90 från Lidl ... pryder nu köket ... 




... och även en liten bukett finns i kronprinsessan rum.
Vi fixar lite extra fint där för idag och en vecka framåt skall det bo en tysk tös i rummet. 

Nu kaffe, sen duschen och sen ska jag börja fixa mej för party.

Denna gång hänger kameran med ;) 
så kanske, kanske jag lyckas få till en såpass snygg och rumsren bild så jag kan visa lite pics för er. 

I morgon morsdag = PAKET DAG :)))))))
Nej det är ju inte det viktigaste ... men nog ett kult inslag på morsdagen.


Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...