Selfie



Hej vänner!

Här i Villa Alén har det varit liv i luckan de senaste 24 timmarna. Så mycket att jag inte haft fram kamera en endast gång ... men däremot har jag via iPaden hunnit uppdatera instagram  ... så att bland annat Tenala trollens föräldrar har haft möjlighet att se hur bra busarna deras har det. 

Har lite ändrat på mina inställningar så att man måste vara registrerad för att kunna kolla bilderna. Känns som om det skulle vara mest rättvist så (och jo jag godkänner alla som vill följa mej) 





Bara jag och och lilla V är hemma så idag bjuds det på en riktigt selfie. 

Bloggaren i i fjolåret sommarklänning och med ett glas i sin hand. 
Har helt medvetet valt att inte visa nosen. Har idag ... åter ... haft en massa nysningsanfall och min näsa är helt super röd och mega ovacker. 

Sitter som bäst i köket på dotterns dator och hade inte några andra bilder till mitt förfogande. 

Men imorgon ... då ska ni få kolla in vad jag fixat här hemma på gården. En sak som jag är helt super nöjd med själv. Och ni som redan följer mej på Instagram vet precis vad jag snackar om.




Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...