Snart och bakom kulisserna




Är helt super sugen på att äta ett äpple. Ni vet ... så där när något är förbjudet så är det just det som man vill ha. 

Jag är inte förbjuden på det sättet att äta äppel ... men har efter några års erfarenhet insett att det inte är den fiffigaste frukten att bita i nu är luften är full av björkpollen. 

Skulle jag nu bita i ett äppel så skulle jag bra gärna ta fram flaskborsten och dra den upp och ner i halsen för så mycket börjar det klia. 

Men snart, riktigt snart får jag ta mej en ordentlig tugga ... i och med att det regnar idag igen och sådant här väder har dom nu lovat några dagar fram. 





Bilden då? Har fått mycket vänliga ord och komplimanger för mina foton. Mega tack ... som amatör så värmer varje sådant ord massor. 
I samband med komplimangerna har man även kastat fram några frågor ... och nu svar på en av dem. 

Jag försöker foto i dagsljus och så här ... se bilden ovan ... så här fin är min fotostudio. 

Min nya fina mörka bordskiva i köket är helt underbar och för att få den mörka bakgrunden så lyfter jag bara upp den svart tidnings ställningen som så fint står på golvet i köket. 

Och vips ... har jag fixat min lilla fotostudio. 

Ha det gott och trevlig fredag  ... och är det något annat du undrar över så är det bara att ställa mej frågan. 


KRAM 


Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...