Solisar och trenchcoat



En tuff liten brud ... i solisar ... redo för party, redo för lekis vårfest.
Attan vad hon tyckte att det var spännande. 




Gårdagens klädsel för mor och dotter blev jo "ganska" lika. 
Vitt, jeans och så vårhärliga trenchcoats. 

Min (HH) inhandlad i Mikkeli hösten 2012, medan Veras jacka är ett fynd från en arbetsresa till Vasa i vintras (H&M ).

Liksom en utejacka som alltid är inne (haha)




Vi var ju bara så snygga ;)
så självklart blev det att ta len mor och dotter bild. 




Vera hade även dagen till ära en lite festligare frisyr. 
Första gången jag vågade mej på att göra en fiskbensfläta ... och riktigt fin blev den, med en blomma och allt.




Jag till och med skorna matchade :)


Imorgon redan fredag  ... inget direkt stillsamt fredagsmys på agendan ... nej istället mycket annat kul. Herren i huset har "seglat" till Åland över helgen. Ingen större fara ...  för imorgon fylls huset med tre söta Tenala troll ... som till och med kommer att övernatta. 

Så jag har en söt liten kille att krama om ... istället för den där skäggiga typen ♥ (fniss).


KRAM till er alla där ute i detta härliga soliga vädret.
Och hälsningar från hon som sitter och njuter av livet med hjälp av ett glas vitt ;)


Inga kommentarer:

Finner inga ord ...

... och vet inte ens hur jag här på bloggen skulle kunna uttrycka mej gällande den tragiska händelsen som hänt i Ekenäs. Den berörd...