Älskar ... älskar inte



Ingen paus fågel  ... utan en paus bukett.
Inte för någon längre tid, men en liten paus blir det. 




Världsmästerskapet i fotboll 2014 som spelas i Brasilien kör igång idag och håller på till den 13 juli. 




Älskar, älskar inte .... 




Nej jag älskar inte fotboll. Men öppningen skall jag se på ...  och kanske någon match ... en sådan där det kan finnas något estetiskt vackert att se på ;)




Så det är nog inte VM i fotboll som är orsak till en kort bloggpaus. Nej det är något så löjligt som en kryssning med brudarna.




Idag städar jag. Jag pyntar fint .... åter igen GRATIS blommor från naturen. Dessa blomster kom med hem under dagens skogspromenad med hunden. 

Har även bakat lite kaffebröd så familjen har något gott under helgen när mor är "ut och segla". 




Buketten blev fin medan kakan blev inte så där bildskön (1/4 del blev kvar i formen).

Imorgon skall jag kolla kläder inför resan, packa väskan och mysa med familjen. Så vi ... kära bloggläsare ...vi ses på måndag.



Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...