Jag



En gammal och sliten blus och i ärvda byxor av syrran  ... detta var jag idag. 




Byxorna är Esprit och helt super sköna. Lite små stora men ändå så där passligt lösa så man bra kan typ låta dem gå under benämningen  "Boyfriend jeans capri".




En klocka på min arm. Klockan som jag fick i present när jag fyllde 40. Den vita remmen börjar vara lite sliten och nu funderar jag på att byta ut den till en metall rem. 
Klockan skulle passa så mycket bättre till allting så. 




Den andra handleden var pyntad med några armband. Det hårda ... det i mässing ... det kan du fynda på rea hos Nordsljus.




Men så här ser det ut när jag kommit innanför hemmets fyra väggar. Bort med alla armband och klockor ... bort med allt det ytliga. Det ända som alltid är på är mina vigselringar.



Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...