Redo



Helt passligt landade sommarens bokpaket i posten idag.
Det är kärlek, drama, mord, spänning och lite humor som jag klickat hem. 
Nu skall jag nog klara mej någon vecka. 




Annat nytt ... så jag klarar sommaren 2014 ... är min nya telefon. 
Hade tidigare en gammal ... arvegods av dottern Fanny. En telefon som själv valde om den ville ringa eller ej samt om den ville ta en bild eller ej. Att Instagramma var bara något man kunde typ drömma om. Sjukt irriterande kan jag berätta. 




Men nu ni, nu löper det ju hur fint som helst. Här en dagens från morgonen ...  en första selfie ... med nya telefonen. 

Nu slut bloggat måste nämligen fortsätta med att packa väskor, packa bilen och se till att vi har allt med. För imorgon ...  med hjälp av de rödvita båtarna ... skall vi ta oss till Åland för att där fira en riktig midsommar. 

Kanske inte så mycket bloggas ... men jag kan redan lova att mitt INSTAGRAM  konto nog kommer att fyllas med en massa semesterbilder och midsommarbilder ... så bara att hänga med ... bara att börja följa. 

Nu ... Over and out!

♥ Åland nu kommer vi ♥


1 kommentar:

Anonym sa...

Bara att börja följa instagram...men hur gör man det?? Username och password krävs och hur får man det?? :)

Midsommaren

Midsommaren kom och gick .... och vi har haft en riktigt bra sådan. Den mera stillsamma versionen innehåll även den de viktiga elemen...