Thank God It's Friday




Helt härligt med FREDAG! 

Förmiddagen var inte så jätte varm. Men sen när klockan börja närma sej 16 titta solen på riktigt fram ... och det kändes riktigt skönt med kjol. 

Min dagens var en skön pennkjol (Lindex) som jag lite mjukade upp med en t-skjorta med texten CHE BELLA (Seppälä)  




Min dagens var så bekväm och skön att den inte blev utbytt mot någon hemma-mys-klädsel. Den fick duga fint till uteserveringen. 




Jo idag lekte jag ... i min ensamhet ... att jag satt på en uteservering ;)

Han jag bor med är ute med boysen ... så i min ensamhet tog jag mej ett glas vitt, min bok och så satte jag mej i solen och bara njöt. Ibland är det riktigt skönt att bara vara själv.

En lugn fredag före "stormen".
Imorgon fyller lilla prinsessan år och på söndag  ... i vackert solsken  ... skall hon firas av både nära och kära.  


Inga kommentarer:

Midsommaren

Midsommaren kom och gick .... och vi har haft en riktigt bra sådan. Den mera stillsamma versionen innehåll även den de viktiga elemen...