BY



I nästan tre hela sköna timmar var jag på bloggbrunch här i stan.
Det börja med en guidad rundvandring i utställningen BY





Vera hade en favorit och jag en ... ni kan säkert gissa vilken lilla Vera diggade.
Jätte många fina illustratörer och animatörer ... en utställning som gjorde att det kändes som att kliva in i en sagobok. 

Detta är en kiva utställning för både ung som gammal!




Jag med rynkor i pannan. Inte så lätt att byta telefon i denna ålder (haha) ... ibland tar det en liten stund innan jag hittar det jag söker i telefonen. 




Men tillbaka till dagens happening. Det var riktigt många bloggare på plats. Några bloggare vars blogg jag brukar kolla och så även många andra nya ansikten och bloggar. 




Fint väder och fint fixat av dagens värdinnor.




En riktigt god brunch blev vi bjudna på. Gillade även den på hittiga uppdukningen ... finnpallar och så ett vackert tyg som duk. 




Det var nog i denna stund som jag satt på filten med dessa godheter på min tallrik som jag beslöt att på vår Villes konfirmation om någon vecka ska det bjudas på en smarrig brunch. Att jag inte tänkt på det tidigare. Det är ju helt perfekt i och med att man redan vid tolvtiden är hemma från kyrkan och då vill ha något saltigt i magen (men inte kanske sås och potatis).




Och så en GOD avslutning ... glass :)




Här mina töser ♥ 
Kiva med lite flick-time

HÄR kan du kolla mera bilder och vad Fanny tyckte.

Jag tyckte det var en fin förmiddag ... stort TACK till arrangörerna!
Nu då ... nu ska jag bara njuta av sommarkvällen.







Inga kommentarer:

En lite bortglömd sötsak

Jag hade ingen tid att blogg om min födelsedags"tårta" innan resan ... så tänkte göra det nu istället.  Det bjöds på en en...