Har en Personal Shopper



Hallo och moro till era alla som tittar in!

Vad härligt att vakna till solsken. Har väntat på sådana här dagar av två orsaker. Ett ... det bara är skönt med sol. Två ... 




... jag har en ny sommarklänning :)
BIG SMILE 




Minns ni att jag i våras blogga om vad jag skulle önska/behöva. Då bloggade jag om just en randig klänning. Nu hade min personal shopper en hem till mej på prov. Och den fick stanna. Den är helt mega skön och kommer att passa fint till både strand och stan. Och till den kan man ha både låga sandaler och mina bruna sommarskor med klack.




Dragkjeden bak fungerar även som en kiva detalj. Gillar du klänningen? Det är VILA och en sådan kan du klicka hem HÄR

Nu ska jag packa ihop kaffekorgen ... vi ska nämligen tillbringa eftermiddagen på stranden. 

Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...