1, 2, 3 och 4




Sitter och kollar på bilderna från gårdagens kalas och inser att jag har en massa tips till er.

Tips 1

Min klänning är ett fynd och en riktigt skön sak från HM 
... ser dock nu på bilden att jag kanske borde ha strykt den lite ;)




Tips 2

Kom ihåg att din trädgård är full av fina blomster ... bara att plocka ihop till en fin bukett. 




Tips 3

Igår bjöds det bland annat på smörgåstårta och denna gång gjorde jag det enkelt för mej ... köpte färdigt smårgåstårtsbotten från Nya Wibox Bageri 
Ett botten för 20 pers rör sej runt c 8 €. 
Sen gick det hur enkelt som helst att göra ett par fyllningar och plocka ihop tårtan. 
(mera om smörgåstårta i ett senare inlägg).




Tips 4

Fyndat ett blank hink i Sparhallen ... och jo den användes redan till Villes konfirmation.
Hinken fungerar fint som en lite större kylare för drycker. Så enkelt att bara fylla den med massa iskallt vatten och så hålls drycken kall och god.

Hinken kostade inte mycket över 10 € och kommer nog att hänga med på en heldel fester här i Villa Alén. 


Hoppas något av mina tips intresserade :)

Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...