♥ I´m loving it ♥



Kreta, Agia Marina och vårt hotell levererar verkligen!
Här är det gott att leva och alla timmar på dygnet har sin speciella charm ... and I´m loving it!




Vi njuter och försöker uppfylla allas våra önskningar. Gissa vems önskan detta var?




Att en morgon stiga upp kl 6.30 på sin semesterresa är inte fy skam då man får uppleva en underbart vacker och fantastisk soluppgång. (Sen kröp jag nog ner i min säng igen).




Vi solar, badar, äter, dricker .... och under dessa dagar vi varit här har jag insett att man verkligen inte behöver så mycket kläder med som jag har packat ner. Från tidiga morgon tills vi går ut och äter middag ser jag typ ut så här.




Idag har vi även varit riktiga turister, för idag hoppade vi på den lokala bussen som tog oss till Chania. En super lyckad dagsutfärd. Detta inlägg är liksom bara ett snabbt hej från mej till era alla som idag inlett vardagen och höstrutinerna ... mera detaljerat om resan och mera bilder kommer sen när jag kommit hem. 




En orsak (saknar även hunden Hugo) varför jag lite väntar på att komma hem  ... kolla bara min frissa ... är liksom i mega behov av hjälp och det känns skönt att veta att jag kommer att få hjälp bara planet landat i Finland.




Annat som hänt ... ett hål i huvudet fick lilla sessan idag men annars har vi haft det riktigt fridfullt och skönt.




Och avslutningsvis ... dagens sista bild, bild nummer åtta ... här ni, här ser ni världens åttonde underverk.


Inga kommentarer:

Ju fler kockar ...

Ju fler kockar ... desto sämre soppa! Ett ordspråk som efter igår faktiskt får gå och slänga sig i väggen om man frågar mej :)  Fic...