Nu kommer vi KRETA




Nu är jag redo för lite sommarhetta ... nog för att vi i år även fått njuta av en helt ljuvlig het sommar här i södra Finland. 

Är helt ready för att lämna tvättmaskin, diskmaskin och dammsugare. Det ska bli skönt att bara slappa vid poolen/stranden och dricka läskande snygga drinkar. 

Något jag heller inte är bortskämd med är att sätta mej vid ett färdigdukat middagsbord ;)  ... Som man bäddar får man ligga

Men det som kommer att vara bäst är nog att hela familjen är samlad typ 24-7 ... inte heller något man är bortskämd med då man har två aktiva och sociala ungdomar i sitt hushåll. 




Man skall flyga i bekväma kläder har jag lärt mej ... men avstår ändå från att flyga i mjukisbyxor (där går min gräns).

Valde att flyga i min nya (födelsedagspresent) mörkgrå "t-skjorta" från Vero Moda och en skön gråmelerad kjol från Lindex. Skulle ha varit snyggare med mina sandaler med klackar men skippar klackarna och kör med "tofflor" ... så gammal att jag idag väljer bekvämt före snyggt.

Det kan hända att det blir lite tyst här på bloggen men då kan du ju alltid följa mig på Instagram. 


KRETA nu kommer vi!






Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...