Proteintillskott



Har tänkt att jag skall börja med ett lite hälsosammare liv efter en sommar då jag egentligen  inte haft stå stor skillnad på vad jag satt i min mun. Har liksom bara njutit av det goda då det gäller föda i både fast och vätskeform. 

Kan dock ännu inte börja ett fullständigt hälsosamt liv i och med att jag imorgon skall åka på jobbets personaldagar som i år ordnas som en kort kryssning med M/S Viking Grace. Skall blir riktigt kul ... äta gott och dricka gott ;)
Det är ju så att när man är på konferransresor så brukar det ju bli en massa ätas mellan de olika programmen. Lite hälsosamt blir det väl ... i och med att det säkert blir en och annan dans.




Helgens annars ganska vanliga gröna sallad fick lite proteintillskott i och med att jag även lade med lite kikärter. Grönsallad, tomat, gurka, mozzarella, kikärter ... och så på det lite olivolja, Crema Di Balsamico och flingsalt  ... och vips har du en god sallad full med proteiner.



Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...