Andas in ... andas ut ...



Vilken dag på jobbet alltså ... lite lätt kaos från tidiga morgonen. Men nu är "elden släckt" och läget under kontroll ... skönt. 

Hade så sett framemot mitt kvällsprogram som jag tyvärr var tvungen att inhibera på grund av ännu mera kaos ... denna gång i vårt hushåll.

Det var idag som jag efter några års paus skulle återuppta ett av mina tidigare fritidsintressen ... ashtanga yoga. 




Istället för att deppa så rullade jag ut min yoga matta och drog ett väldigt mjukt nybörjar pass här hemma istället. Men usch så jag har blivit stel, slapp och gammal i kroppen.

Annat som jag rullat fram ... kappsäcken. Imorgon bär det igen av på min årliga turné till Österbotten. Onsdagkväll har jag bokat middagsträff med några arbetskamrater i Jakobstad. Och på torsdag tror jag bestämt att jag skippar alla butiker och istället går på bio i Vasa. Frågan är ska jag kolla "Hangö filmen" Kesäkaverit , magisk romantik i  Magic in the Moonlight eller en matfilm The Hundred-Foot Journey.

Du får gärna hjälpa mej välja :)



Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...