Hemma



Finns det något bättre än att vakna hemma i egen säng?
Att tassa omkring i ... "päls"  ... min älskade badrock?




Dagens frukost var nog ingen hotellfrukost precis ... 




... men smakade helt super i och med att jag var hemma i mitt kök ♥
Älskar verkligen mitt kök och det är nog det rummet jag saknar mest då jag inte är hemma. 




Men kanske jag skulle blogga om något annat än hur mycket jag tycker om att vara hemma :)

Denna fina "bukett" ljus är en gåva av goda vänner. Verkligen en uppskattad gåva av värdinnan. Nu står dom fint i en vas i köket och väntar på att mysiga höstkvällar. 




På tal om "blomster" ... nu har en av hortensiorna fått flytta in. Och som pedestal använder jag en gammal bobin ...eller kabb som man även kallar dem.


Önskar er en solig skön lördag så ses vi imorgon.

KRAM 






Inga kommentarer:

Ju fler kockar ...

Ju fler kockar ... desto sämre soppa! Ett ordspråk som efter igår faktiskt får gå och slänga sig i väggen om man frågar mej :)  Fic...