Pilutta dej ...





Idag var det ju så att jag tänkt berätta för er om den där ena kula grejen jag var med om idag ... men det gör jag inte ... nu får ni vänta tills 18.9

♫♪ ... pilutta dig, pilutta dig, jag vet nånting hemligt som bara är för mig ...  ♫♪

Inga stora saker  ... men kul för mej!




Annat på gångs här i Villa Alén. 

Härlig dag igen och vilket fantastiskt väder! Robban grejar med ved så vi ska ha det varmt, skönt och mysigt sen när det blir kallt. Själv har jag skördat den sista rabarber, skurit den i mindre bitar och fryst in så att vi en kall vinterdag kan njuta av något sött och gott som smakar vår. 




Det är i mina favvobyxor jag tassar omkring med här hemma ... dem kan du nu fynda HÄR

Ha det gott så ses vi snart igen.
KRAM 



Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...