Så det så!

 
 
Och hur känner jag mej idag?
Kan bara säga att detta inte har varit min dag.

Varför Bella, varför kan du aldrig vara tyst? Hålla dina åsikter och tankar för dej själv? Varför inte vara som de flesta andra och bara gå som katten runt het gröt?

En förman (en bra sådan) sade en gång till mej att Bella du borde nog vara lite mer diplomatisk. Och idag ... och många andra dagar med ... borde jag ha haft dessa ord intatuerade i min hand.


Min status uppdatering i median idag

MIDDLE FINGER IN THE AIR

... ett finger som jag först riktar till mej själv ... men även till system och saker som jag inte kan påverka. Sådant som finns i vardagen, allas vår vardag ... politik och pengar!
Allt som vi egentligen måste strida för. Ahhhh jag blir så himla frustrerad.

För att lite lugna mina nerver ... och istället för att ta en whisky (nog för att jag dricker inte den sorten) ... slog jag på filen Grace of Monaco.

En riktigt bra film. Skulle man bara var lika slug som hon var i filmen :)
Fixar en stor jävla fest ... för alla höjdare ... och så är alla problem lösta!

Så det var det idag ... inget sockersött inlägg precis.

 

Inga kommentarer:

Pastasallad

Pastasalladen är ett bra inslag på buffébordet då du bjudit hem många gäster på grillfest. Den här pastasalladen passar till både få...