V A R N I N G



Den röda flugsvampen är ett klart tecken på att nu är det höst. 

Denna giftiga svamp varnar mej med sin röda färg ... för i takt med att dessa ploppar upp i skogen ... så vet jag att i samma takt ploppar hösten alla nyheter fram i alla klädbutiker.




Är såååå i behov av nya ... skor, byxor, kavajer, tröjor, klänningar, kjolar, blusar, underkläder ....  

Igen idé att ödsla tid på att skriva en lista på vad allt jag skulle behöva ...  för jag villa ha en helt ny höstgarderob!!!
Men men ... det var ju inte jag som fick 61 miljoner in på konto så för att klara detta stora HAAAA begär jag har just nu ... gör jag helt enkelt så att jag undviker allt vad som heter klädbutiker.

Slösa Bella skulle nu villa klicka hem en massa härligt ... men Spara Bella inser att hon skall ta och städa sina klädskåp och kanske bara piffa upp garderoben med några nya tjocka strumbyxor.


Har du några bra sparsamma tips för en snygg höstgarderob?
Eller kanske något sjukt snyggt slösa tips ;)

Inga kommentarer:

Ju fler kockar ...

Ju fler kockar ... desto sämre soppa! Ett ordspråk som efter igår faktiskt får gå och slänga sig i väggen om man frågar mej :)  Fic...