Feeeeeest




Dom här godingarna var med till Åbo förra helgen. Nu är frågan om dom två helger i rad kan leverera PARTY time.

Imorgon är det nämligen kalas i storstan och dresskoden är smart casual.
Smart casual är typ min vardagsutstyrsel till jobbet. Jag är ju den där bruden som går i kavaj typ alla dagar som gud ger. 

Så det är nog det jag har på tassarna som skall göra så jag känner att det är feeeest. 




Inget slutligt beslut taget utan det tar jag imorgon ... när jag känner på hurudant humör jag är. 

Men egentligen så är det nog ingen större skillnad vad jag har på tassarna till denna fest för ett av födelsedagsbarnet är typ värsta party killen och party fixaren. 
Och med på festen kommer typ värsta gänget. 

Det här ni skall bli kul. 

Ha det gott och så ses vi kanske på lördag ... om jag orkar upp från sängen. Men på söndag lovar jag att skriva några rader här på bloggen.

Kramis




Inga kommentarer:

Ju fler kockar ...

Ju fler kockar ... desto sämre soppa! Ett ordspråk som efter igår faktiskt får gå och slänga sig i väggen om man frågar mej :)  Fic...